maandag 21 mei 2012

Love

A stranger came knocking on the door
I looked through the spyhole
I don't open the door for just anyone yanno

He looked into my eyes
and I felt like I knew him
even though I had never seen him before

We started talking
without words
two lost souls spiraling into a concerto

I knew before she did
I felt before she could
and I opened the door

to let him in
into her heart
=================

Liefde

Een vreemde klopte op de deur
Ik keek door het spionnetje
Ik doe de deur namelijk niet voor iedereen open

Hij keek in mijn ogen
en het voelde alsof ik hem kende
ook al had ik hem niet eerder gezien

We begonnen te praten
zonder woorden
twee verloren zielen wervelend in een concert

Ik wist het voordat zij het wist
Ik voelde het voordat zij het kon voelen
en ik opende de deur

zodat hij binnen kon gaan
in haar hart

1 opmerking:

  1. Het is tijd om mijn getuigenis te geven, ik ben Nelson en blij als ik hier getuig, ik werd door mijn moeder aan Baba Ogbogo voorgesteld toen ze ontdekte dat ik mijn vrouw na drie jaar huwelijk niet zwanger kon maken. Deze zorgden dus voor zoveel problemen in mijn huwelijk en leidden tot een scheiding. zei ze, hij is zeer spiritueel en kan ervoor zorgen dat mijn vrouw in vreugde bij mij terugkeert en dat we samen kinderen kunnen krijgen. In eerste instantie twijfelde ik niet totdat ik contact met hem opnam en toen machtige spreuken over me uitsprak en mijn vrouw bij me terug deed keren nadat ze het nodige had gedaan. En nu zijn we blij met lieve kinderen. Vanaf de dag dat Great BaBa Ogbogo voor mij werkte en mijn problemen oploste. Ik heb een sterke gelofte afgelegd dat ik zolang ik leef, zal blijven getuigen van de goedheid van zijn grote werken, en dat degenen die daarbuiten met relatie- en huwelijksproblemen worden geconfronteerd, snel contact met hem moeten opnemen en een gelukkige getuige moeten worden zoals ik. Ik zet zijn contact hier neer, E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com of bereik hem via zijn WhatsApp-nummer. +2349020168697
    Hij zorgde ervoor dat mijn ex-vrouw in vreugde bij mij terugkeerde
    Hij genas me van een machteloze man in een echte man.

    BeantwoordenVerwijderen