donderdag 11 oktober 2012

Engagement

"An engagement or betrothal is a promise to marry, and also the period of time between proposal and marriage – which may be lengthy or trivial. During this period, a couple is said to be betrothed, affianced, engaged to be married, or simply engaged."

I can happily announce that Fred and I are engaged to be married. No he didn't do a libdub involving the entire village, no he didn't jump from the sky, land before me and pop the question, no he didn't take me to a game and had the question projected on the scoreboard... he simply held me in his arms, told me he didn't want to go another day without me and asked me to marry him. And since we're engaged now.. you know what my answer was ;)

==========================================

Verloving

"De verloving is het wederzijds geven van een trouwbelofte, en ook de periode tussen de vraag en het huwelijk - deze periode kan lang zijn of kort. Gedurende deze periode is het paar verloofd."

Met blijdschap laat ik de wereld weten dat Fred en ik verloofd zijn. Nee hij deed geen libdub met het hele dorp, nee hij landde niet aan een parachute voor mijn voeten om me vervolgens te vragen, nee hij nam me niet mee naar een wedstrijd en liet de vraag op het scorebord projecteren... hij hield met gewoon in zijn armen, vertelde me dat hij geen dag meer zonder me wilde en vroeg of ik met hem wilde trouwen. En aangezien we nu verloofd zijn... weet je wat ik geantwoord heb ;)

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor jullie beiden, ik hoop dat jullie nog lang gelukkig met elkaar mogen blijven.

    Groet, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is tijd om mijn getuigenis te geven, ik ben Nelson en blij als ik hier getuig, ik werd door mijn moeder aan Baba Ogbogo voorgesteld toen ze ontdekte dat ik mijn vrouw na drie jaar huwelijk niet zwanger kon maken. Deze zorgden dus voor zoveel problemen in mijn huwelijk en leidden tot een scheiding. zei ze, hij is zeer spiritueel en kan ervoor zorgen dat mijn vrouw in vreugde bij mij terugkeert en dat we samen kinderen kunnen krijgen. In eerste instantie twijfelde ik niet totdat ik contact met hem opnam en toen machtige spreuken over me uitsprak en mijn vrouw bij me terug deed keren nadat ze het nodige had gedaan. En nu zijn we blij met lieve kinderen. Vanaf de dag dat Great BaBa Ogbogo voor mij werkte en mijn problemen oploste. Ik heb een sterke gelofte afgelegd dat ik zolang ik leef, zal blijven getuigen van de goedheid van zijn grote werken, en dat degenen die daarbuiten met relatie- en huwelijksproblemen worden geconfronteerd, snel contact met hem moeten opnemen en een gelukkige getuige moeten worden zoals ik. Ik zet zijn contact hier neer, E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com of bereik hem via zijn WhatsApp-nummer. +2349020168697
    Hij zorgde ervoor dat mijn ex-vrouw in vreugde bij mij terugkeerde
    Hij genas me van een machteloze man in een echte man.

    BeantwoordenVerwijderen